Goosfraba

Termeni si Conditii

1.Partile Contractante

1.1. Software Solutions powered by VTM S.R.L., o societate română, cu sediul social in Bucureşti, Sectorul 1, Strada Dr. Iacob Felix, Nr. 87, Felix Office Building, Biroul Nr. 2, Secțiunea 3.2.10, Etaj 3, Romania, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/2891/2020, cod unic de inregistrare 42329670, reprezentata de dl. Rogoz Marius Eugen, in calitate de Administrator, operatorul platformei www.goosfraba.ro, in calitate de Prestator.

si

1.2. Clientul, utilizatorul platformei Goosfraba si a tuturor serviciilor oferite prin intermediul acesteia au agreat urmatoarele:

Prezentele condiții sunt aplicabile Serviciilor furnizate conform Contractului. Anexele la Contract, inclusiv prezentele Condiții Generale, reprezintă parte integranta din Contract si trebuie acceptat inainte de comandarea oricarui serviciu oferit de Prestator.

Serviciile vor fi furnizate de Prestator prin intermediul Platformei sau Aplicației Goosfraba care poate fi accesată online pe baza unui username și a unei parole dedicate Clientului.

În vederea accesării Serviciilor, Clientul trebuie să se înregistreze pe Platforma Goofraba și/sau Aplicația Goosfraba și să mențină un Cont de Utilizator al Serviciilor. În vederea înregistrării Contului de Utilizator și creării unei organizații în Aplicație, Clientul este de acord să transmită Prestatorului anumite informații cu caracter personal care includ, printre altele, datele de identificare complete ale Clientului, datele de identificare ale reprezentanților săi legali, numele, adresa, adresa de email, CNP/NIF al reprezentanților clienților, numărul de telefon al persoanei desemnate de Client să țina legătura cu Prestatorul. Clientul se va asigura că toate informațiile transmise sunt corecte, complete și actualizate. Clientul se obligă să mențină în permanență caracterul secret al numelui de utilizator și parolei asociate contului.Notificările necesare pe parcursul derularii contractului vor transmise tot in atenția persoanelor și a adreselor mentionate in Contul de Utilizator, precum si la adresa sediului social declarata de Client.

De asemenea, Clientul va indica o metodă de plata valabilă (fie card de credit, fie card de debit) și își va exprima acordul cu privire la debitarea directă de către Prestator a sumelor datorate de Client Prestatorului în temeiul Contractului.

Definitii:

Produs Software – instructiunile si algoritmii care fac ca sistemele informatice sa functioneze intr-un anumit mod sau sa execute operatiuni specifice.

Licenta de Utilizare – dreptul de a utiliza un Produs Software realizat de catre Prestator. Produsul Software realizate de catre prestator este licentiat si nu vandut catre Client.

Serviciu: serviciile puse la dispozitie de Prestator prin intermediul Platformei/ Produsului Software sunt detaliate in Oferta agreata de Parti.

Client: persoana juridica care se inregistreaza ca utilizator.

Infrastructura tehnica – totalitatea mijloacelor de comunicare a datelor via INTERNET/ INTRANET   (acces internet; cont activ e-mail; LAN etc.) Toate licentele necesare derulării activitatii prin intermediul Produsului Software cad in sarcina Clientului (e.g.: sistem de operare, browser navigare internet)

  1. Obiectul si acceptarea prezentului Contract de prestari servicii

2.1. Prezentul Contract de prestari servicii este aplicabil tuturor conturilor realizate prin intermediul Platformei Goosfraba. Clientul se obliga sa ia la cunostinta de aceste conditii inainte de a-si deschide un cont. Deschiderea contului implica acceptarea de catre Client a tuturor acestor conditii de prestari servicii. Acceptarea prezentului contract de catre client se face prin bifarea casutei „Sunt de acord cu termenii si conditiile”, in conditiile stipulate de art. 9 din Legea comertului electronic 365/2002, republicata.

  • Prestatorul oferă Clientului dreptul de a utiliza pe toata perioada derulării Contractului a următoarei Licenţe de Utilizare pentru Platforma Goosfraba, ale carei specificatii tehnice sunt mentionate in Anexe la Contract, denumita si Produs Software;
  • Prestarea de către Furnizor în favoarea Clientului a următoarelor servicii:
  • Accesul la serviciile incluse in contract prin intermediul Platformei si indeplinirea tuturor cerintelor tehnice mentionate in Anexe;
  • Asistenta tehnica;

Asistenta tehnica cuprinde:

  1. Asistență tehnică în limba română, ce poate fi solicitată de care Client in legătură cu utilizarea si/sau funcționarea Platformei, de luni până vineri între orele 09:00 – 17:00, ora României;
  2. Actualizarea platformei în funcție de schimbările legislative, daca este cazul;
  3. Asigurarea măsurilor tehnice și organizatorice pentru securitatea Datelor cu Caracter Personal.

2.2. Lista preturilor serviciilor oferite se poate gasi la adresa https://www.goosfraba.ro, dupa caz, de la un reprezentant al Prestatorului prin email sau telefonic. Pretul se va stabili de catre Prestator in functie de necesitatile Clientului. Plata serviciilor de catre Client reprezinta acceptarea de catre acesta a pretului oferit de Prestator.

2.3. Prin incheierea contractului, Clientul intelege si confirma faptul ca alti utilizatori (firme) cu care Clientul a tranzactionat in platforma Goosfraba vor fi constienti de faptul ca firma Clientului utilizeaza serviciul Goosfraba.

2.4. Clientul confirmă că Serviciile solicitate Prestatorului, inclusiv rezultatul Livrabil al acestora, astfel cum acestea sunt menționate în contract, corespunde cerințelor și nevoilor sale.

2.5. Livrabilele aferente Serviciilor solicitate de către Client vor fi generate de Platforma și/sau Aplicatia Goosfraba sau vor fi puse la dispoziția Clientului de către Prestator prin intermediul Platformei și/sau Aplicației Goosfraba.

2.6. In conditiile in care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Prestatorului, Clientul isi poate exporta documentele, iar nomenclatoarele de produse si clienti in format tabelar. In conditiile in care serviciul dorit nu mai este disponibil, din motive imputabile Clientului (neplata, incalcarea acestui contract etc.), Prestatorul se va stradui, fara a garanta insa, sa ofere Clientului acces pentru a-si exporta documentele, nomenclatoarele de produse si clienti in format tabelar. Prestatorul nu isi poate asuma vreo obligatie legata de modul cum aceste date pot fi incarcate in alte sisteme informatice.

2.7. Prezentul contract de prestari servicii este insotit si trebuie interpretat impreuna cu Politica de confidentialitate gasita la adresa:

https://www.goosfraba.ro/politica-de-confidentialitate

  1. Durata contractului

3.1. Prezentul contract se incheie pe o perioada nedeterminata incepand de la data crearii contului, iar obligatiile partilor intra in vigoare de la aceasta data.

3.2 Activitatea contului Clientului va fi stearsa la incetarea contractului. Datele sterse nu vor putea fi restaurate.

  1. Valoarea contractului si efectuarea platii

4.1. Pentru serviciile prestate, Clientul va achita Prestatorului lunar contravaloarea contractului in maxim 7 zile calendaristice de la data emiterii facturii ce va fi transmisa Clientului la adresa de e-mail atașată Contului de Utilizator. Clientul are obligația de a verifica și, dacă este cazul, de a actualiza periodic adresa de email indicată pentru comunicări conform acestui Contract.

4.2. Factura va fi emisă la data selectării și plății abonamentului pentru dreptul de utilizare si serviciile ce urmează a fi prestate de către Prestator pe o perioadă de 30 de zile (lunar).

4.3. Valoarea contractului este susceptibila de a suferi modificări pentru a reflecta schimbarea condițiilor de piață. Prestatorul va notifica Clientul despre aceste schimbări in vederea agrearii de comun acord a modificărilor propuse prin transmiterea unei notificări prin mijloacele de comunicare agreate de Părți. Serviciile de mentenanta ale Produsului Softaware sunt anuntate prin intermediul aplicatiei sau prin email.

4.4. Detalii despre facturi:

  1. a) Onorariile sunt stabilite în RON și se pot găsi la adresa https://www.goosfraba.ro.
  2. b) Toate onorariile nu includ TVA si nici orice alte cheltuieli rambursabile avansate de Prestator in numele sau pentru Client.
  3. c) Facturile transmise de Prestator Clientului vor fi considerate ca fiind acceptate de Client in mod automat daca acesta nu are nicio obiectie in acest sens transmisa pe e-mail Prestatorului in termen de trei zile de la data receptiei fiecarei facturi, dar nu mai tarziu de sfarsitul zilei anterioare zilei de scadenta. In cazul in care Clientul contesta, in baza unor motive intemeiate, o parte dintre serviciile consemnate de Furnizor intr-o factura sau mai multe facturi, Clientul va achita serviciile necontestate, urmand ca restul serviciilor prestate sa fie achitate dupa ce Partile ajung la un acord in acest sens.

 

  1. Penalizări

5.1. In cazul in care Clientul nu isi indeplineste obligatiile de plata catre Prestator la termenele stabilite la art. 4 din prezentul Contract, se va aplica o penalizare de intarziere de 0,1% din valoarea facturii neachitate, pentru fiecare zi de intarziere a platii de la data scadenta.

5.2  In cazul in care Clientul nu își îndeplinește obligațiile de plata către Prestator cu mai mult de 30 de zile de intarziere fara ca Prestatorul sa se afle intr-o incalcare majora a uneia dintre obligatiile sale, si in baza unei notificări prealabile transmisa prin mijloacele de comunicare agreate de Părți, Prestatorul are dreptul de a dezactiva accesul Clientului la Platforma.

5.3. Prestatorul va trimite notificari de plata regulate in conformitate cu dispozitiile contractuale.

Art. 6 Drepturile de proprietate intelectuală

6.1. Prestatorul deține toate drepturile de proprietate intelectuală cu privire la Platforma. Clientul va avea doar dreptul să folosească aceste drepturi de proprietate intelectuală în condițiile stabilite în Contract sau de legea aplicabilă.

6.2. Prestatorul se va asigura că documentele sau informațiile transmise nu încalcă drepturi de proprietate intelectuală sau orice alt drept al unei terțe persoane. În acest sens, Prestatorul se obligă să despăgubească Clientul pentru orice pretenții pe care o terță persoană le ridică împotriva sa, în ceea ce privește utilizarea Platformei, în limita pagubei suferite de către Client.

6.3. Prestatorul acordă Clientului o licență netransmisibilă, netransferabilă, exclusivă, pentru a utiliza Platforma, pe întreaga durată a acestui Contract.

6.7. Clientul este de acord că:

  1. Exceptând drepturilor prevăzute în Contract, acordate în mod expres prin acesta, toate drepturile, titlurile și interesele în legătură cu Platforma/ Aplicația Goosfraba, informațiile confidențiale ale Goosfraba, tehnologia Goosfraba, Documentația, conținutul care poate fi accesat prin utilizarea Platformei și a tuturor celorlalte tipuri de proprietate intelectuala, actuale sau viitoare, dezvoltate de Goosfraba sau de afiliații săi și toate Drepturile de Proprietate Intelectuală la nivel mondial în legătură cu fiecare dintre cele de mai sus, inclusiv, fără limitare, toate Îmbunătațirile, inclusiv Update-uri, Upgrade-uri, îmbunătațiri, versiuni noi, lansări, corecții și alte modificări ale acestora și lucrările derivate ale acestora vor aparține exclusiv Goosfraba sau licențiatorilor săi aplicabili, ale căror produse software sunt integrate sau fac parte din Platforma Goosfraba;
  2. Goosfraba va deține în mod exclusiv toate drepturile, titlurile și interesele în legătură cu orice sugestii, idei, cereri de îmbunătățire, recomandări sau alte feedback-uri furnizate de Client referitoare la Platforma/Aplicatia Goosfraba, inclusiv la oricare dintre componentele sale. Clientul nu are dreptul de a utiliza în niciun fel know-how-ul Goosfraba. Contractul nu acordă Clientului niciun drept de a utiliza drepturi de autor, mărci și/sau orice astfel de proprietate sau drept, proiectare sau model, hartă, formulă sau proces secret sau orice alte informații referitoare la expertiza Goosfraba în domeniul industrial, comercial sau științific, incluzând, dar nelimitându-se la, codul sursa al Platformei, nu va folosi software-ul Prestatorului, decât în legătură cu serviciile furnizate în conformitate cu acest Contract;
  3. îi este interzis să reproducă, modifice, realizeze opere derivate, exploateze în orice alt mod Licența, decât în modul descris în prezentul contract și cu excepțiile permise în mod expres de către Prestator;
  4. îi este interzis să decompileze, să refacă prin inginerie inversă sau să dezasambleze Platforma, cu eventualele excepții permise de legislația aplicabilă;
  5. îi este interzis să facă mirror-uri sau frame-uri către vreo porțiune a Platformei;
  6. îi este interzis să determine sau să lanseze programe sau scripturi care fac scraping, indexează, analizează sau efectuează orice alte operațiuni de extragere de date din vreo porțiune a Platformei, sau care îngreunează sau împiedică operarea și/sau funcționalitatea oricărui aspect al Platformei;
  7. îi este interzis să încerce să obțină accesul neautorizat sau să afecteze vreun aspect al Platformei sau al sistemelor sau rețelelor corelate cu aceasta.
  1. Drepturile si obligatiile partilor

7.1. Drepturile si obligatiile Clientului

7.1.1. Clientul este unicul responsabil pentru intreg continutul existent in contul sau sau pentru orice incalcare a legii sau a drepturilor unei terte persoane, inclusiv pentru incheierea, desfasurarea si incetarea contractelor sale de prestare de servicii cu persoanele juridice.

7.1.2. Clientul se obliga sa foloseasca serviciile oferite de Prestator in deplina legalitate si cunoscand dispozitiile legale in vigoare cu privire la activitatea pe care o desfasoara.

7.1.3. Se obliga sa respecte in totalitate prevederile legate de drepturile de autor si protectia datelor cu caracter personal in ceea ce priveste datele introduse in sistem.

7.1.4. Isi asuma intreaga raspundere pentru crearea, personalizarea, administrarea, gestionarea, acuratetea si legalitatea documentelor emise si a fisierelor trimise, prelucrate sau salvate cu ajutorul serviciilor oferite.

7.1.5. Clientul va procesa datele cu caracter personal conform prevederilor legale in vigoare si are obligatia de a respecta legislatia in acest domeniu, iar Prestatorul nu poate fi facut responsabil pentru niciun fel prejudicii sau incalcari ale drepturilor tertelor persoane.

7.1.6. Are dreptul de a adauga in sistemul informatic mai multi utilizatori ai contului cu diverse drepturi de acces – in totalitate sau in parte – in contul sau. De asemenea poate delega atributiile sale unuia sau mai multor utilizatori.

7.1.7. Intelege si este de acord cu Termenii si Conditiile.

7.2. Drepturile si obligatiile Prestatorului

7.2.1. Prestatorul asigura:

  • posibilitatea de a crea, personaliza, administra si gestiona documentele emise prin intermediul serviciilor oferite.
  • backup al datelor
  • conectarea la sistem printr-un protocol sigur de comunicare (https)
  • sincronizarea datelor din contul de utilizator in asa fel incat sa fie disponibile de pe orice tip de dispozitiv, de oriunde, prin accesul la Internet, pentru anumite servicii. Serviciile oferite nu functioneaza sau functioneaza in mod limitat in varianta offline.

7.2.2. www.goosfraba.ro actioneaza ca un gazduitor pentru continutul adaugat de Client, in conditiile Legii 365/2002 privind comertul electronic. In acelasi timp, in cazul anumitor servicii, o parte limitata de date sunt stocate si pe calculatoarele Clientului. In schimb, datele nu sunt pastrate in browser sau pe mobil. Prestatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea parolelor de acces la contul de utilizator sau pentru activitati ce pot compromite contul Clientului. In cazul in care Prestatorul primeste o notificare cu privire la existenta unor servicii cu o aparenta nelegala realizata de catre Client, isi rezerva dreptul de a suspenda contul de utilizator sau bloca accesul la acesta.

7.2.3. Fiecare Client va avea un sistem de utilizatori carora li se vor putea configura un anumit set de drepturi. Clientul poarta intreaga responsabilitate in cazul in care utilizatorii aprobati de catre Client incalca dispozitiile politicii de confidentialiate ale prezentului contract sau se angajeaza in activitati ilegale sau imorale.

7.2.6. Prestatorul nu monitorizeaza si nu exercita nici un control asupra datelor si documentelor Clientului. Serviciile sunt prestate exclusiv în beneficiul Clientului, nicio terță persoană nu poate dobândi vreun drept în legătură cu Serviciile prestate.

7.2.7. Prestatorul are dreptul să subcontracteze integral sau în parte serviciile agreate prin Contract către alte societăți din grupul Prestatorului sau către alți subcontractori fără acordul prealabil al Clientului. Prestatorul va răspunde în continuare față de Client conform prevederilor Contractului pentru serviciile ce au fost astfel subcontractate.

7.2.8. Prestatorul are dreptul să distrugă orice documente transmise de către Client după expirarea termenelor de prescripție aplicabile arhivării acestora.

7.2.9. Prestatorul nu răspunde pentru:

  1. a) monitorizarea evenimentelor care au avut loc după data prestării Serviciilor agreate;
  2. b) actualizarea sau modificarea oricăror Livrabile aferente Serviciilor prestate în lipsa unui acord expres scris din partea Prestatorului.
  3. Raspunderea contractuala

8.1. Clientul garanteaza datele introduse si poarta intreaga responsabilitate pentru felul si scopul in care utilizeaza serviciile puse la dispozitie de Prestator precum si pentru felul in care configureaza sistemul de utilizatori ce au acces la contul Clientului si comportamentul acestora.

8.2. Clientul este singurul responsabil cu privire la introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in contul Goosfraba.

8.3. Prestatorul nu poate fi tinut raspunzator in cazul in care Clientul se foloseste de aplicatiile si serviciile puse la dispozitie in scopuri ilegale sau imorale.

8.4. Clientul este de acord ca este singurul responsabil si va despagubi Prestatorul pentru orice paguba, costuri sau limitari de profit care apar ca urmare a oricaror actiuni frauduloase din partea acestuia. Prin prezentul document, Clientul intelege si accepta faptul ca Prestatorul va transmite datele acestuia catre organele de ancheta, in cazul in care legea il obliga sa faca acest lucru.

8.5. Prestatorul nu isi asuma raspunderea, in nicio situatie, pentru nicio dauna sau eroare pricinuita direct sau indirect, pentru nicio lipsa de profit directa sau indirecta (incluzand, dar fara a se limita la aceasta enumerare: daune pentru pierderea profitului, intreruperea unor afaceri, sau alte daune pecuniare), suferite ca urmare a utilizarii sau a intreruperii utilizarii ori a lipsei regularitatii informatiilor si serviciilor furnizate de Platforma/aplicatie.

8.6. Prestatorul nu va fi răspunzator pentru nicio acțiune sau mandat anterior începerii Contractului și, prin urmare, în cazul în care o problemă în derulare este transmisă, răspunderea Prestatorului va putea fi angajată numai începând cu data la care a fost semnat Contractul sau în măsura în care prestarea Serviciilor depinde de furnizarea anumitor documente de către Client de la data la care Prestatorul a primit aceste documente.

8.7. În eventualitatea în care împotriva Clientului au fost dispuse măsuri contravenționale care au legatură directă cu Serviciile prestate de către Prestator, acesta din urmă va răspunde față de Client numai în măsura în care omisiunea/neexecutarea/executarea defectuoasă a serviciilor de către Prestator nu este o consecință directa sau indirecta a omisiunii/neexecutării/executării defectuoase a obligațiilor de către Client, Clientul l-a notificat în timp util pe Prestator și i-a permis acestuia să formuleze toate apărările și contestațiile pe care Prestatorul le consideră oportune. Pentru a evita orice dubiu, Părțile agreează expres că în acest caz răspunderea Prestatorului nu poate depăși valoarea totală a sumelor încasate de către Prestator de la Client pe o perioadă de 12 luni anterioară incidentului cauzator de prejudicii.

8.8 Clientul este singurul responsabil cu privire la verificarea, introducerea informatiilor intr-un mod corect si complet, precum si cu adaugarea, pastrarea acuratetii informatiilor sau a actualizarii lor in contul Goosfraba.

  1. Incetarea contractului

9.1. Prezentul contract inceteaza in urmatoarele cazuri:

  1. partile convin de comun acord incetarea contractului;
  2. neindeplinirea sau indeplinirea defectuoasa repetata a obligatiilor contractuale de catre una din parti;
  3. decizia unilaterala a uneia dintre parti, transmisa in scris celeilalte parti; receptia notificarii de incetare trebuie sa aiba loc cu minimum 30 zile calendaristice inainte de data stabilita pentru incetarea colaborarii;
  4. in caz de dizolvare, lichidare, faliment, retragerea autorizatiei de functionare a unuia din contractanti, caz in care partile vor fi tinute a indestula datoriile uneia catre alta, datorii rezultate pana la momentul interventiei cauzei de disparitie.
  5.  incetarea contractului nu produce efecte asupra obligațiilor scadente dintre părți.
  6. daca părțile cesionează drepturile și obligațiile sale prevăzute de prezentul contract fără acordul celeilalte părți, cealaltă Parte va putea rezilia unilateral contractul.
  7. prevederile prezentului capitol nu înlătură răspunderea părții care in mod culpabil a cauzat încetarea contractului.
  1. Forta majora

10.1. Forta majora exonereaza de raspundere partile, in cazul neexecutarii partiale sau totale a obligatiilor asumate prin prezentul contract. Prin forta majora se intelege un eveniment independent de vointa partilor, imprevizibil si insurmontabil, aparut dupa incheierea contractului si care impiedica partile sa execute total sau partial obligatiile asumate.

10.2. Partea care invoca forta majora are obligatia sa o aduca la cunostinta celeilalte parti, in scris, in maximum 10 zile de la aparitie.

10.3. Partea care invoca forta majora are obligatia sa aduca la cunostinta celeilalte parti incetarea cauzei acesteia in maximum 15 zile de la incetare.

10.4. Daca aceste imprejurari si consecintele lor dureaza mai mult de 2 luni, fiecare partener poate renunta la executarea contractului pe mai departe. In acest caz, nici una din parti nu are dreptul de a cere despagubiri de la cealalta parte, dar ele au indatorirea de a-si onora toate obligatiile pana la aceasta data.

  1. Legea guvernanta

11.1. Legea aplicabilă: Contractul inclusiv toate anexele sale este guvernat de legea română.

11.2. Litigii: În cazul apariției unor divergențe între Părți, acestea vor încerca soluționarea prin negocieri între Părți. În cazul în care ambele Părți sunt de acord se va încerca rezolvarea problemei prin mediere. Dacă divergența nu se rezolva prin negociere sau mediere, Părțile sunt de acord că singurele în măsură să soluționeze disputa, având jurisdicție exclusivă, sunt instanțele judecătorești din București.

  1. Dispozitii finale

12.1. În cazul în care orice clauză din prezentul Contract este considerată, în totalitate sau în parte, de o instanță competentă, că este ilegală sau în conflict cu orice act normativ, că este sau că devine nulă, aceasta nu va afecta valabilitatea clauzelor rămase în prezentul Contract și prezentul Contract, cu excepția cazului în care o astfel de nevalabilitate, ilegalitate sau conflict cu legea are o astfel de importanță încât afectează în mod substanțial drepturile principale conferite prin prezentul Contract considerate de către Părți ca fiind prevederi esențiale la încheierea prezentului Contract. Clauza invalidă se va considera înlocuită de o clauza valabilă, care reflectă cel mai apropiat scopul tehnic și economic al clauzei invalide.

12.2. Clientul nu poate cesiona, gaja sau greva în alt mod cu sarcini drepturile și obligațiile ce-i revin prin prezentul Contract, în parte sau în întregime, fără acordul prealabil în scris al Prestatorului.

12.3. Contractul, anexele acestuia precum și Condițiile Generale constituie întreaga înțelegere și acordul între Părți și înlocuiește orice discuții, înțelegeri sau acorduri anterioare cu privire la obiectul Contractului.

12.4. Renunțarea de oricare dintre Părți la oricare dintre drepturile ce-i revin prin prezentul Contract nu va opera și nu va fi interpretata ca o renunțare la orice altă încălcare sau o încălcare ulterioară de către Partea care renunță. Termenii prezentului Contract vor guverna toate anexele acestuia și orice documente încheiate și livrate pentru a fi implementate vor fi interpretate într-o maniera compatibilă cu termenii prezentului Contract.

12.5. Părțile confirmă că oricare și fiecare dintre clauzele acestor Condiții Generale a fost analizată și negociată de către ele, în conformitate cu necesitățile și obiectivele fiecăreia și, astfel, restricțiile din Codul Civil (incluzând dar fără a se limita la cele menționate în art. 1202 și 1203 din Codul Civil) referitoare la clauzele standard și neuzuale nu sunt aplicabile.

12.6. Notificările vor fi transmise în atenția următoarelor persoane și la următoarele adrese, orice modificare urmând a fi notificata asa cum se prevede mai sus:

Adresa: Bucureşti, Sectorul 1, Str. Dr. Iacob Felix, Nr. 87, Felix Office Building, etaj 4

În atenția: dl. Rogoz Marius

Email: marius@goosfraba.ro

In cazul notificarilor transmise de terti, acestia trebuie sa inteleaga ca Prestatorul are exclusiv un rol de furnizare de servicii tehnice de suport Clienti si este tert fata de orice contract intre terti si Clienti.

Prezentul contract, odata incheiat, este stocat de Prestator si disponibil in format pdf. in limba romana.

Ultima actualizare 13.01.2025