Goosfraba

Goosfraba®

Goosfraba® este cea mai nouă și mai inovativă platformă cu ajutorul căreia îți poți gestiona afacerea. Facturezi, gestionezi stocurile, generezi și aprobi deconturi și cereri de avans, totul într-o platformă web la care contabilul tău are acces.

Principalele funcționalități:

  • Smart DMS (Document Management System)
  • Facturare – Integrat cu SPV e-factura
  • Generare și aprobare deconturi și cereri de avans
  • Plăți
  • Gestiunea stocurilor

Facturare și gestiune

Modulul de facturare din Goosfraba® îți permite să emiți facturi într-un mod simplu și eficient. Platforma îți permite să generezi și să încarci facturile în SPV în doar câteva click-uri. De asemenea, facturile primite de la furnizori sunt automat descărcate din SPV și se vor regăsi în Smart DMS. Poți încărca documente primite de la furnizori și genera NIR-uri, totul într-un mod simplu și eficient.

SOLO

5 € / lună, fără TVA

START-UP

15 € / lună, fără TVA

IMM

25 € / lună, fără TVA

CORPORATE

45 € / lună, fără TVA

Accesează platforma

Deconturi

Modulul de deconturi permite generarea și controlul deconturilor emise de către angajații tăi. Fiecare utilizator are propriul cont din care își generează deconturile, încarcă documentele justificative, iar un aprobator le revizuiește și le aprobă. Astfel, ai control și eficiență în gestionarea deconturilor și cererilor de avans.

SOLO

5 € / lună, fără TVA

START-UP

9 € / lună, fără TVA

IMM

20 € / lună, fără TVA

CORPORATE

35 € / lună, fără TVA

Contabilitate

Modulul contabilitate permite utilizatorilor contabili să aibă acces la toate documentele emise și încărcate de către manageri și antreprenori. Goosfraba® – Contabilitate este un soft contabil complet, care permite generarea balanței de verificare, registrului jurnal, fișelor de cont, jurnalelor de vânzări și cumpărări, precum și a altor registre și jurnale.

SOLO

3 € / lună, fără TVA

START-UP

5 € / lună, fără TVA

IMM

20 € / lună, fără TVA

CORPORATE

37 € / lună, fără TVA

Smart DMS

Smart Document Management System este noul dosar contabil, digitalizat. Toate documentele emise sau încărcate de către utilizatori se regăsesc în categoriile din Smart DMS. După procesare, documentele se regăsesc într-una din categoriile: Vânzări, Achiziții, Gestiune, Imobilizări, Deconturi, Casa și Altele.