Goosfraba

Întrebări frecvente

Goosfraba® este o soluție informatică de tip SaaS care oferă următoarele funcționalități: soft contabil, facturare și gestiune, gestionarea fluxului de deconturi de cheltuieli, toate integrate într-o platformă web accesibilă de oriunde.

Platforma noastră oferă posibilitatea de a factura, gestiona stocurile, genera și aproba deconturi și cereri de avans. Contabilii pot lucra de oriunde, întrucât dosarul de contabilitate este digitalizat integral. Antreprenorii au acces la informații financiare în timp real, iar modulul de facturare este integrat cu Sistemul Național RO e-Factura.

Tariful variază în funcție de modulul și abonamentul pe care le-ai selectat. Te rugăm să consulți secțiunea „Soluții – Goosfraba®” pentru a găsi abonamentul care ți se potrivește.

Pentru a alege un abonament, din cadrul platformei, accesează secțiunea Organizație – Abonament din aplicație.

Acceptăm plăți prin card de credit/debit.

Pentru a crea un cont, intră pe site și apasă butonul „Loghează-te”. Se va deschide o fereastră nouă de unde vei putea crea contul folosind adresa de e-mail și o parolă setată de tine.

Dacă ai uitat parola, accesează secțiunea de logare. Deasupra câmpului pentru parolă vei găsi opțiunea „Am uitat parola”. Apăsând pe „Am uitat parola”, se va deschide o fereastră în care va trebui să introduci o adresă de e-mail validă. După introducerea adresei, apasă „Resetează parola” și vei primi un cod pe e-mail. Introdu codul în câmpul respectiv și setează o nouă parolă.

Poți modifica datele personale apăsând pe butonul cu inițialele tale din colțul din dreapta sus al ecranului. Apoi selectează opțiunea „Modifică detalii” și salvează modificările după editare.

Pentru a șterge contul, trimite o cerere la adresa noastră de suport: hello@goosfraba.ro

Pentru a genera un document, trebuie să fiți autentificat cu un rol operațional care are permisiuni de emitere documente. Accesați secțiunea Emitere documente, iar Factura fiscală este documentul predefinit care vă va apărea în interfață. Utilizatorul cu rol contabil poate emite documente referitoare la imobilzări.

Pentru a încărca un document în aplicație, este necesar să accesați secțiunea DMS și să apăsați butonul Încarcă document. Ulterior, se va deschide o fereastră de dialog de unde puteți selecta fișiere care pot fi încărcate în aplicație.

Goosfraba® acceptă fișiere de tip imagini (.png și .jpg), precum și fișiere de tip .pdf. De asemenea, se pot încărca extrase de cont în format Excel, csv sau MT940 în format txt, în secțiunea special dedicată acestora.

Pentru a vedea documentele emise cu ajutorul aplicației sau încărcate în aplicație, este necesar să accesați secțiunea DMS. În cadrul acesteia, puteți vedea documentele împărțite în opt categorii: Vânzări, Achiziții, Gestiune, Imobilizări, Deconturi, Casă, Altele și Neprocesate.

Documentele încărcate și neprocesate se regăsesc în secțiunea Neprocesate din cadrul DMS.

Puteți contacta echipa noastră de suport prin e-mail la hello@goosfraba.ro

Puteți consulta politica noastră de confidențialitate în secțiunea „Utile” – „Confidențialitate” din partea de jos a paginilor. Acolo detaliem modul în care gestionăm și protejăm datele dumneavoastră personale.

Ne dorim să auzim părerile dumneavoastră! Așteptăm feedback-ul sau reclamațiile la adresa hello@goosfraba.ro 

Încă aveți o întrebare?

Dacă întrebarea dvs. nu se regăsește printre cele de mai sus nu ezitați să ne contactați.